مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 09:452023-01-26سياسي

تغییر ساعت کاری ادارات مصوبه هیئت دولت است


سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی گفت: تغییر ساعت کاری دستگاه های اجرایی از مصوبات شورای عالی امنیت ملی و هیئت دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا عباس زاده چهارشنبه شب در جلسه مشترک ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تأخیر دو ساعته در شروع فعالیت ادارات در راستای مدیریت مصرف انرژی در کشور است، اظهار کرد: همچنین از جنبه دیگر تغییر ساعت کاری دستگاه های اجرایی از مصوبات شورای عالی امنیت ملی و هیئت دولت است.

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه می خواهیم با این اقدامات مصرف گاز به شکل مطلوب در کشور مدیریت شود، افزود: خوشبختانه اکنون در خراسان جنوبی شاهد پایداری در شبکه گاز هستیم.

تعطیلی 10 روزه ادارات عباس زاده گفت: البته بر اساس مصوبات باید یک یا دو روز در هفته را تا پایان بهمن تعطیل اعلام می کردیم که با توجه به همزمانی اجرای این مصوبه با موج سرما، در عمل 10 روز در خراسان جنوبی تعطیل شد.

وی یادآور شد: این مشکلات به واسطه ناترازی تولید گاز در کشور و نیز افزایش تعداد مشترکان بوده است.

سید محمد رضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی هم در این جلسه گفت: مطالبه ای از هیئت امنای مساجد و حوزه های علمیه مبنی بر وصل مجدد گاز اماکن مذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ساعت کاری ادارات مصوبه هیئت دولت است

تغییر ساعت کاری ادارات مصوبه هیئت دولت است