مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 09:252023-01-26سياسي

برگزاری سالانه بیش از 70 هزار یادواره شهدا


جانشین فرمانده کل سپاه مشکلات امروز کشور را ناشی از عمل نکردن به وظایف انقلابی دانست و گفت: در سال بیش از 70 هزار مراسم گرامیداشت شهدا در کشور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در آیین گرامیداشت سالگرد شهید احمد سیاف زاده که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: ایمان، باور به وعده های الهی و شور و نشاط و با ابتکار عمل کار کردن از مشخصه های شهید سیاف زاده بود البته این مشخصه نزد بسیاری از رزمندگان وجود داشت و همین مزیت ها باعث حفظ انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: چند روز دیگر چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی تمام می شود و وارد 45 سالگی عمر انقلاب می شویم حال آیا شما در تمام این سال ها یک روز را به یاد دارید که جبهه باطل دشمنی خود را با مردم ایران انجام نداده باشد؟ این درگیری 44 سال است ادامه دارد و خواهد داشت.

سردار فدوی ادامه داد: به لحاظ توانمندی های مادی و دنیایی اعم از اقتصادی، نظامی، رسانه ای حتی هم اکنون نیز نسبت به دشمن بالاتر نیستیم، ولی طی سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران آمریکایی ها حتی یک پیروزی را هم به دست نیاورده چرا که اگر داشتند با استفاده از قدرت رسانه ای خود گوش دنیا را کر کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سالانه بیش از 70 هزار یادواره شهدا

برگزاری سالانه بیش از 70 هزار یادواره شهدا