مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 09:252023-01-26ورزشي

از حضور 2 روز در هفته ای رییس هیات فوتبال بوشهر در استان تا بازارِ گرم دلالی


نشست خبری رییس هیات فوتبال استان بوشهر با اصحاب رسانه در حالی برگزار شد که تیم های فوتبال استان بوشهر در وضعیت نابسمانی به سر می برند.

- ایسنا/بوشهر نشست خبری رییس هیات فوتبال استان بوشهر با اصحاب رسانه در حالی برگزار شد که تیم های فوتبال استان بوشهر در وضعیت نابسمانی به سر می برند.

امیرحسین محتشم پنجشنبه 6 بهمن در جمع خبرنگاران در دفاع از عملکرد دوره مدیریت خود اظهار کرد: رسانه ها در بیان نقد به مدیریت و عملکرد بنده آزاد هستند و ما پاسخگو هستیم اما برای حریم خودم ارزش قائل هستم.

وی در پاسخ به حواشی موضوع 2 شغله بودن خود عنوان کرد: پیشنهاد می کنم که اساسنامه فدارسیون فوتبال را مطالعه کنید تا ناخواسته و از روی ناآگاهی مطالبی را در فضای رسانه ای خود منتشر نکنید، بر اساس ماده یک این اساسنامه، هیات فوتبال استان ها نهادی مردمی و غیر دولتی هستند، در نتیجه پست رییس هیات فوتبال شغل محسوب نمی شود و هر کس هرکجایی که شغل داشته باشد می تواند این پست را نیز در اختیار داشته باشد.

هفته ای دو، سه روز در بوشهر هستم رییس هیات فوتبال استان بوشهر در پاسخ به این موضوع که شما ساکن استان دیگر هستید و این با اساسنامه مغایرت دارد، اینگونه عنوان کرد: بله ایراد اجرایی این بخش هم همین مورد است که در زمان ثبت نام فقط عنوان شده است و هم اکنون روسایی هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حضور 2 روز در هفته ای رییس هیات فوتبال بوشهر در استان تا بازارِ گرم دلالی

از حضور 2 روز در هفته ای رییس هیات فوتبال بوشهر در استان تا بازارِ گرم دلالی