مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 09:202023-01-26سياسي

جسم بدون قلب حکمت مثل یک ویرانه است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: شایسته نیست دینی که تیتر آن قرائت علم، تعلیم و مبارزه با جهل است، در بلندای علم و ادب قرار نگیرد.

جسمی که در آن قلب حکمت نباشد مثل یک ویرانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی خاتمی شامگاه چهارشنبه درآیین نکوداشت عالم انقلابی ومردمی زنده یادحجت الاسلام حاج سیدرضا موسوی با بیان اینکه شایسته نیست دینی که تیتر آن قرائت علم، تعلیم و مبارزه با جهل است، این جامعه در بلندای علم و ادب قرار نگیرد، گفت: جسمی که در آن قلب حکمت نباشد مثل یک ویرانه است، پیامبر (ص) سفارش کردند که بروید یاد بگیرید، یاد بدهید و فهم عمیقی از دین تان داشته باشید و آن چه برایتان لازم است بدانید تا جاهلانه نمرید وی با بیان اینکه تیتر دین ما علم و آگاهی است افزود: در این میان بعثت پیامبر در زمانی رخ داد که جهل، نادانی و خشونت نمایان بود.

خاتمی با بیان در این دوران نه از فرهنگ، ادب و عاطفه خبری بود، اضافه کرد: به صراحت در قرآن در این دوران جاهلیت، دختران را زنده به گور می کردند در این میان تابلوی تیتر پیامبر پنج آیه سوره علق بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان خاطر نشان کرد: این بی انصافی است که این پنج آیه قرآنی تیترش دین باشد اما مسلمان از علم و بهره ای نداشته باشد به عبارتی دیگر، شایسته نیست دینی که تیترش قرائت، ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جسم بدون قلب حکمت مثل یک ویرانه است

جسم بدون قلب حکمت مثل یک ویرانه است