مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 09:202023-01-26سياسي

روایت زندگی جوانی که شب شهادتش شب دامادی اش شد


بعد از شهادتم سیاه نپوشید و عزا نگیرید، چون خوب می دانید قلب و روحم همیشه پیش معبودی بود که از همه کس به او نزدیکترم و این آرزوی من بود و می خواهم که شیرینی و نقل و میوه بدهید و افتخار کنید که چنین فرزندی را روانه انقلاب کردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، شهید حسین ابوالقاسمی در تاریخ بیستم شهریور ماه سال 1342 در یک خانواده مؤمن و مذهبی در روستای نرکه شهرستان املش دیده به جهان گشود.

وی دوران کودکی، نوجوانی و جوانی را در روستای نرکه شهرستان املش همراه با کمک به پدر، مادر و خانواده در انجام کارهای کشاورزی و دامداری سپری کرد.

او در انجام کارهای خانه کمک حال پدر و مادر بود و در انجام کارهای خانه از هیچ کمکی دریغ نمی کرد و همواره در بین خانواده، دوستان و آشنایان به مهربانی وخوش اخلاقی معروف بود.

حسین آقای قصه ما با توجه به علاقه فراوانی که به کسب علم و دانش داشت، مقاطع ابتدایی و راهنمایی را یکی از پس دیگری پشت سر گذاشت و با گرفتن مدرک دیپلم رشته اقتصاد به کار خود در بخش تحصیل پایان داد.

وی پس از اخذ مدرک دیپل جهت دفاع از مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل تجاوز رژیم بعث عراق راهی انجام خدمت مقدس سربازی شد.

شهید حسین ابوالقاسمی سرانجام پس از رشادت های فراوان در مناطق عملیاتی حق علیه باطل در تاریخ سوم آبان ماه 1362 در من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت زندگی جوانی که شب شهادتش شب دامادی اش شد

روایت زندگی جوانی که شب شهادتش شب دامادی اش شد