مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 09:152023-01-26سياسي

به دنبال فریب نسل جوان از طریق وارونه نشان دادن واقعیت ها هستند


معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به وقایع اخیر در کشور دشمن در اغتشاشات به دنبال فریب نسل جوان از طریق وارونه نشان دادن واقعیت هاست.

- ایسنا/سمنان معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به وقایع اخیر در کشور دشمن در اغتشاشات به دنبال فریب نسل جوان از طریق وارونه نشان دادن واقعیت هاست.

سردار رسول رحیمی ،6بهمن ماه در سفر به سمنان اظهار کرد: وارونه نشان دادن واقعیت ها برای فریب جوانان، از اقدامات دشمن در اغتشاشات اخیر بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور سمنان را استانی پیشرو در حوزه های پدافندی دانست و تصریح کرد: اهتمام خوبی در بحث امور مرتبط با شورای پدافند غیرعامل با مدیریت استاندار در استان سمنان وجود دارد.

وی با تقدیر از برنامه ریزی ها در حوزه پدافندغیرعامل ادامه داد: استان سمنان در بحث پدافند غیرعامل استانی پیشتاز در چند ماه گذشته بوده است.

معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشوربااشاره به تاکیدات رهبری معظم انقلاب در ارتباط با جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام اضافه کرد: جهاد تبیین بر هر مومنی واجب است و لزوم آن نیز دشمن شناسی با دو مولفه بصیرت و شجاعت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال فریب نسل جوان از طریق وارونه نشان دادن واقعیت ها هستند

به دنبال فریب نسل جوان از طریق وارونه نشان دادن واقعیت ها هستند