مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 09:102023-01-26ورزشي

از فروش شاهین 18 میلیاردی به 5 میلیارد تا بازار گرم دلالی در فوتبال بوشهر


نشست خبری رییس هیات فوتبال استان بوشهر با اصحاب رسانه در حالی برگزار شد که تیم های استان بوشهر در وضعیت نابسمانی به سر می برند.

- ایسنا/بوشهر نشست خبری رییس هیات فوتبال استان بوشهر با اصحاب رسانه در حالی برگزار شد که تیم های فوتبال استان بوشهر در وضعیت نابسمانی به سر می برند.

امیرحسین محتشم پنجشنبه 6 بهمن در جمع خبرنگاران در دفاع از عملکرد دوره مدیریت خود اظهار کرد: رسانه ها در بیان نقد به مدیریت و عملکرد بنده آزاد هستند و ما پاسخگو هستیم اما برای حریم خودم ارزش قائل هستم.

وی در پاسخ به حواشی موضوع دو شغله بودن خود عنوان کرد: پیشنهاد می کنم که اساسنامه فدارسیون فوتبال را مطالعه کنید تا ناخواسته و از روی ناآگاهی مطالبی را در فضای رسانه‍ ایی خود منتشر نکنید، در اساسنامه تعریفی از هیات فوتبال بیان شده بر اساس ماده یک این اساسنامه، هیات های فوتبال استان ها نهادی هستند مردمی و غیر دولتی در نتیجه پست رییس هیات فوتبال شغل محسوب نمی شود و هرکس هرکجایی که شغل داشته باشد می تواند این پست را نیز در اختیار داشته باشد هفته ای دو، سه روز در بوشهر هستم رییس هیات فوتبال استان بوشهر در پاسخ به این موضوع که شما ساکن استان دیگر هستید و این با اسانامه مغایرت دارد اینگونه عنوان کرد: بله ایراد اجرایی این بخش هم همین مورد است که در زمان ثبت نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فروش شاهین 18 میلیاردی به 5 میلیارد تا بازار گرم دلالی در فوتبال بوشهر

از فروش شاهین 18 میلیاردی به 5 میلیارد تا بازار گرم دلالی در فوتبال بوشهر