مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 09:102023-01-26سياسي

هنر گفت وگوی مؤثر برای رسانه


گفت وگوی مؤثر دارای دو بخش گفتن و همچنین شنیدن و همدلی صادقانه است و مارشال روزنبرگ، نویسنده کتاب «ارتباط بدون خشونت، زبان زندگی» اعتقاد دارد که در یک گفت وگوی مؤثر چهار مرحله «توصیف من»، - ایسنا/اصفهان گفت وگوی مؤثر دارای دو بخش گفتن و همچنین شنیدن و همدلی صادقانه است و مارشال روزنبرگ، نویسنده کتاب ارتباط بدون خشونت، زبان زندگی اعتقاد دارد که در یک گفت وگوی مؤثر چهار مرحله توصیف من ، احساس من ، نیاز من و درخواست من وجود دارد.

روش های گفتگوی مؤثر و همدلانه، محور اصلی کارگاه آموزش آداب گفتگو بود که با پرداختن به ابعاد روانشناختی گفتگو ویژه فعالا رسانه و با حضور سوده امیرخانی، روان درمانگر بالینی، پژوهشگر و مدرس دانشگاه چهارشنبه (5 بهمن ماه) در تالار شهید آوینی دانشگاه اصفهان برگزار شد.

هنر گفت وگوی مؤثر .

سوده امیرخانی، روان درمانگر بالینی، پژوهشگر و مدرس دانشگاه با بیان اینکه مبنای اصلی آموزه های این کارگاه بر اساس کتاب ارتباط بدون خشونت، زبان زندگی تألیف مارشال روزنبرگ است، گفت: ضرورت برگزاری این کارگاه در صنف ها و ارتباطات مختلف به شدت احساس می شود.

در دوران کرونا که خانه نشینی اجباریِ اپیدمیک در جامعه ایجاد شد، به طور چشمگیر و ناگهانی آمار نزاع های خانوادگی بالا رفت و مراجعه به کلینیک های روان شناختی افزایش یاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر گفت وگوی مؤثر برای رسانه

هنر گفت وگوی مؤثر برای رسانه