مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 09:052023-01-26بين الملل

دیدار پادشاه اردن با امیر قطر دیدار کرد


پادشاه اردن در اولین ایستگاه سفرهای خارجی خود، وارد دوحه شد و در دیداری با امیر قطر به بررسی راه های تقویت همکاری ها و روابط دوجانبه دوحه-امان در زمینه های سیاسی، - اقتصادی و سرمایه گذاری پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر برای استقبال از عبدالله دوم، پادشاه اردن و هیات همراهش در فرودگاه بین المللی دوحه حضور پیدا کرد.

همچنین امیر قطر ضیافت شامی را برای استقبال از پادشاه اردن و هیات همراهش ترتیب داد.

در این ضیافت شام محمد بن عبد الرحمان، وزیر خارجه قطر، سعود بن عبد الرحمان آل ثانی، رییس دفتر امیر قطر و عبدالله بن محمد الخلیفی، رییس دستگاه امنیت ملی قطر نیز حضور داشته و میزبان هیات اردنی شامل ایمن الصفدی، وزیر خارجه این کشور، احمد حسنی، رییس دستگاه اطلاعات کل اردن، جعفر حسان، مدیر دفتر پادشاهی و زید مفلح اللوزی، سفیر اردن در دوحه بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازقنا، در این دیدار دو طرف راه های تقویت روابط برادرانه و همکاری ها میان دو کشور و نیز روابط دوجانبه در تمامی زمینه های سیاسی، اقتصادی و سرمایه گذاری را با هدف تحقق خواسته های مشترک دو ملت بررسی کردند.

همچنین این خبرگزاری اعلام کرد، امیر قطر و پادشاه اردن به آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی دارای اهمیت برای دو طرف و تلاش برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار پادشاه اردن با امیر قطر دیدار کرد

دیدار پادشاه اردن با امیر قطر دیدار کرد