مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 08:552023-01-26پزشكي

رژیم های سخت چگونه وزن را کاهش می دهند؟


کارشناس گروه بهبود تغذیه مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به عوارض استفاده از راهکارهای غیراصولی کاهش وزن، گفت: با وجود کاهش وزن سریع در رژیم‏ های سخت، - این رژیم‏ ها نتیجه‏ ضعیف‏ تری نسبت به رژیم‏ های اصولی دارند و حتی موجب وارد شدن آسیب به بخش ‏ها و اندام ‏های مختلف بدن می‏ شوند.

زهرا باقری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به چاقی و راهکارهای غیر اصولی کاهش وزن اظهار کرد: ممکن است بسیاری از افراد که دارای اضافه وزن و چاقی هستند با سرچ در اینترنت و گرفتن رژیم های غیراصولی مانند رژیم حذف کربوهیدرات ها یا با مراجعه به متخصص تغذیه و درخواست رژیم هایی مانند رژیم کتوژنیک بخواهند که در مدت زمان کوتاه، وزن زیادی کم کنند.

وی افزود: شاید پیروی از رژیم‏ های شدید و سخت در کوتاه مدت منجر به کاهش وزن بیشتر و سریع تری نسبت به رژیم های اصولی شود اما باید به اینکه در ساختار بدن چه تغییراتی ایجاد شده و کاهش چه چیزی موجب کاهش وزن شده است نیز توجه شود.

کاهش وزن در رژیم‏ های سخت چگونه رخ می دهد؟ کارشناس گروه بهبود تغذیه مرکز بهداشت خوزستان گفت: در تحقیقات مختلف و در بررسی تاثیر رژیم ‏های غذایی بر ترکیب بدن (Body Composition) به این نتیجه رسیدند که رژیم ‏های کاهش وزن اصولی، بیشتر موجب کاهش بافت چربی می شوند در حالی که بیشتر کاهش وزن در رژیم‏ های سخت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم های سخت چگونه وزن را کاهش می دهند؟

رژیم های سخت چگونه وزن را کاهش می دهند؟