مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 08:352023-01-26سياسي

حماسه ششم بهمن سیلی سنگین آملی ها به گفتمان کمونیستی بود


یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت: ششم بهمن واقعه بزرگ حرکت مردم آمل و سیلی سنگین به صورت یک گفتمان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، علیجان میرشکار چهارشنبه شب در نشست شورای اداری استان مازندران همزمان با چهل و یکمین سالگرد حماسه اسلامی ششم بهمن سال 1360، اظهار کرد: حماسه ششم بهمن یک رویداد عظیم است که آملی ها نتوانستند از این حماسه بهره درست ببرند.

وی افزود: ششم بهمن واقعه بزرگ حرکت مردم آمل و سیلی سنگین به صورت یک گفتمان بود زیرا 60 سال حکومت کمونیست در شمال کشور در آمل برچیده شد.

میرشکار تصریح کرد: آمل دیار هزار سنگر است البته شهر دزفول به هزارموشک معرف بوده و چندین بار مورد حمله موشکی، بمباران هوایی و توپ قرار گرفت حتی در یک حمله با اصابت دو موشک تعداد 200 خانه ویران شد، 62 نفر شهید و 200 نفر مجروح شدند.

وی ادامه داد: شهر خرمشهر هم 35 روز مقاومت کرد تا سقوط نکند و بیش از 100 بار پلدختر بمباران شد ولی امام هیچ یک از این اتفاقات بزرگ را در وصیتنامه سیاسی الهی خود قید نکردند و در میان این همه حوادث بزرگ، حماسه ششم بهمن برای همیشه در تاریخ ماندگار و جاوید شد.

این یادگار حماسه اسلامی ششم بهمن، با اعلام اینکه کمونیست هایی که به آمل حمله کردند افراد چریک آموزش دیده و ورزیده ای بودند که آموزش آنها در کوبا و بسیاری از کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه ششم بهمن سیلی سنگین آملی ها به گفتمان کمونیستی بود

حماسه ششم بهمن سیلی سنگین آملی ها به گفتمان کمونیستی بود