مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 04:552023-01-26اقتصادي

پایان انتظار 17 ماهه/پنج بانک دولتی وارد میدان نهضت مسکن شدند


سرانجام پس از 17 ماه عدم ارائه عملکرد در پرداخت اعتبارات طرح نهضت ملی مسکن، بعد از فراخوانی که در هفته های گذشته وزیر راه و شهرسازی به بانکها داد اخیراً پنج بانک دولتی پای کار آمدند و طی تفاهم نامه با وزارت راه و شهرسازی، - سرانجام پس از 17 ماه عدم ارائه عملکرد در پرداخت اعتبارات طرح نهضت ملی مسکن، بعد از فراخوانی که در هفته های گذشته وزیر راه و شهرسازی به بانکها داد اخیراً پنج بانک دولتی پای کار آمدند و طی تفاهم نامه با وزارت راه و شهرسازی، تامین مالی یک میلیون و 155 هزار واحد مسکونی را بر عهده گرفتند.

حالا علاوه بر بانک مسکن تعداد بانک های دارای تکالیف کلان این طرح به عدد شش رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی 17 ماه که از تصویب قانون جهش تولید و تامین مسکن می گذرد از 26 بانک و موسسه بانکی که متعهد به پرداخت 360 هزار میلیارد تومان تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن بودند تنها یک بانک به تعهد خود عمل کرده بود.

بانک مسکن تا کنون حدود 60 هزار میلیارد تومان وام به بخش مسکن داده و سایر بانکها تاکنون عملکردی در این زمینه ارائه نداده بودند.

در هفته های اخیر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که به بانکها برای عمل به تعهداتشان در طرح نهضت ملی مسکن فراخوان داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان انتظار 17 ماهه/پنج بانک دولتی وارد میدان نهضت مسکن شدند

پایان انتظار 17 ماهه/پنج بانک دولتی وارد میدان نهضت مسکن شدند