مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 00:002023-01-25سياسي

آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی با حضور رییس جمهور در گلستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: عملیات اجرایی پروژه پتروشیمی گلستان اسفندماه امسال با حضور رییس جمهور آغاز خواهد شد و این پروژه قبل از پایان دولت سیزدهم به نتیجه خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمد دهنوی امشب در گفت وگوی ویژه خبری سیمای مرکز گلستان در خصوص پروژه پتروشیمی گلستان و عقد تفاهمنامه اجرایی این پروژه با هلدینگ خلیج فارس، اظهار کرد: آرزوی 17 ساله مردم با تلاش دولت سیزدهم در حال محقق شدن است.

وی ادامه داد: موضوع پتروشیمی گلستان از سفر آذرماه رییس دستگاه قضایی به گلستان پیگیری شد و با واگذاری تمام اختیارات رییس قوه قضاییه به رییس کل دادگستری گلستان و در پی آن سفر آقای رییس جمهور به گلستان در اسفند 1400 مووع مسیر جدید پیدا کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به اینکه رییس محترم جمهور در این سفر دستور دادند که موضوع پتروشیمی گلستان را تعیین تکلیف کنید و این یک جمله باعث شد ما در دولت با راهبری دکتر زنگانه استاندار گلستان موضوع را با جدیت پیگیری کنیم.

دهنوی افزود: ما از همه ظرفیت های ممکن داخل و بیرون استان برای حل موضوع پتروشیمی استفاده کردیم و یکی از افرادی که نقش پر رنگی در این مسئله داشت، وزیر محترم اقتصادی و دارایی بود که الان هم پروژه به مرحله ای رسیده که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی با حضور رییس جمهور در گلستان

آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی با حضور رییس جمهور در گلستان