مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 23:402023-01-25سياسي

تکریم معلمان در جامعه ترویج شود


آرزوی بزرگ برای ما این است که در نظام ارزش گذاری جامعه همیشه با چشم قداست به معلمین عزیز نگاه شده و تکریم معلمان در جامعه بیش از پیش رواج یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی در ادامه سلسله دیدارها با پیشکسوتان آموزش و پرورش با حضور در منازل آقایان هوشنگ محمد علی زاده و اسماعیل خوش اقبال که از نیروهای بازنشسته آموزش و پرورش هستند، با آنان دیدار و گفت وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، در حاشیه این دیدارها ضمن تبیین جایگاه آموزش و پرورش و مقام معلم اظهار کرد: طبق مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان در هر ماه اینجانب با جمعی از دست اندرکاران آموزش و پرورش با نیت تجلیل و تکریم به خدمت بزرگان پیشکسوتان آموزش و پرورش که عمری در تربیت، آموزش و تامین عزت و آینده فرزندان ما تلاش کرده اند می رسیم.

آموزش و پرورش حساس ترین نقطه اعتلاء، پیشرفت و ترقی برای کشور ما محسوب می شود و به تعبیر مقام معظم رهبری در هر عرصه حساس اجتماعی، فضیلتی دیده بشود حتماً در انتهای خط، معلم دلسوزی ایستاده است؛ نقش معلم نقش قدسی است و آرزوی بزرگ برای ما این است که در نظام ارزش گذاری جامعه همیشه با چشم قداست به معلمین عزیز نگریسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم معلمان در جامعه ترویج شود

تکریم معلمان در جامعه ترویج شود