مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 23:352023-01-25سياسي

کسب وکارهای نوین دانش بنیان در اردبیل توسعه می یابد


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کسب وکارهای نوین دانش بنیان با محوریت خانوار تحت حمایت کمیته امداد و با هدف ایجاد اشتغال پایدار در اردبیل توسعه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا حسین نژاد شامگاه چهارشنبه در دیدار با رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل اظهار کرد: کسب وکارهای نوین دانش بنیان با محوریت خانوار تحت حمایت کمیته امداد و با هدف ایجاد اشتغال پایدار در اردبیل توسعه می یابد.

وی کسب وکارهای دانش بنیان را یکی از مهم ترین راهکارها برای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت عنوان کرد و افزود: با اعطای تسهیلات کارآفرینی به طرح های نوین دانش بنیان می توانیم فرآیند خوداتکایی و زمینه استقلال اقتصادی خانواده ها را تسهیل نماییم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه کمیته امداد به دنبال ایجاد و توسعه فرصت های جدید شغلی و پایداری آن است، تصریح کرد: به دنبال آن هستیم تا با اجرای این طرح ها جامعه هدف را از هرگونه وابستگی به امداد دور سازیم.

حسین نژاد بیان کرد: درصدد هستیم تا از طریق راهبران شغلی و ارائه راهکارهای تخصصی برای مجریان، طرح های اجرا شده را به سمت پایداری و سودآوری بیشتر سوق دهیم.

وی با اعلام اینکه در بحث اشتغال و ایجاد کسب وکارهای نوین آماده هرگونه همکاری با پارک علم و فناوری هستیم، خاطر نشان کرد: ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب وکارهای نوین دانش بنیان در اردبیل توسعه می یابد

کسب وکارهای نوین دانش بنیان در اردبیل توسعه می یابد