مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 22:052023-01-25فرهنگي

اعلام فیلم های جشنواره فجر، نامزدهای جوایز سزار و سرنوشت مبهم «سقوط»


حاشیه نگاری و خاطره بازی از جشنواره های فجر، اعلام فیلم های راه یافته به بخش داوری جشنوراه فیلم فجر، نامزدهای جایزه سزار فرانسه و اظهارات وزیر ارشاد درباره وضعیت پخش سریال «سقوط» از جمله اخبار فرهنگی هنری روز چهارشنبه بود.

- اعلام فیلم های جشنواره فجر، نامزدهای جوایز سزار و سرنوشت مبهم سقوط حاشیه نگاری و خاطره بازی از جشنواره های فجر، اعلام فیلم های راه یافته به بخش داوری جشنوراه فیلم فجر، نامزدهای جایزه سزار فرانسه و اظهارات وزیر ارشاد درباره وضعیت پخش سریال سقوط از جمله اخبار فرهنگی هنری روز چهارشنبه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حال حاضر چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر در حال برگزاری است و یازدهم بهمن ماه به پایان می رسد.

همچنین از دو روز دیگر دومین جشنواره فجر در سال 1401 با عنوان پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر کار خود را که در ژانر درام تاریخی که تصویربرداری آن از 11 دی ماه 1398 آغاز شده است و ادامه صحنه های مربوط به فصل بیزانس این سریال این روزها در شهرک غزالی در تهران ادامه دارد.

تصویربرداری این سریال در مناطقی از جمله، ارمنستان، قشم، شاهرود، آبسرد و .

انجام شده است.

همچنین رییس سازمان صدا و سیما، در حاشیه جلسه دولت در روز چهارشنبه اعلام کرد: بعد از تحریم ها، تلاش کردیم که با ماهواره های غیر اروپایی ارتباطات خوبی را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فیلم های جشنواره فجر، نامزدهای جوایز سزار و سرنوشت مبهم «سقوط»

اعلام فیلم های جشنواره فجر، نامزدهای جوایز سزار و سرنوشت مبهم «سقوط»