مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 21:402023-01-25سياسي

تبعیت پذیری از رهبری باید میان مسؤولین نهادینه شود


نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) گفت: ولایت پذیری و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری باید بین مردم و مسؤولین در جامعه نهادینه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گناباد، حجت الاسلام برهان باقری در آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گناباد با اشاره به اینکه پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری عامل موفقیت در همه بخش ها است، اظهار کرد: یکی از دلایل موفقیت سپاه و بسیج ولایت پذیری و تبعیت از منویات رهبری است و این مسئله باید رویکرد همه بخش ها قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه ولایت پذیری و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری باید بین مردم و مسئولان در جامعه نهادینه شود، تصریح کرد: دولت سیزدهم تحقق منویات رهبری را رویکرد مهم فعالیت های خود قرار داده و طی یک سال و نیم از آغاز فعالیت خود تاکنون باوجود انبوه مشکلات و بحران های اقتصادی به یادگار مانده از دولت قبلی خدمات خوبی انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: دولت در ابتدای کار به نوعی خاک برداری مخروبه های عرصه اقتصادی کشور که در دولت قبل ایجادشده بود را شروع کرد و هم اکنون مشغول به احداث فونداسیون در این عرصه است تا مسائل و مشکلات سامان یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیت پذیری از رهبری باید میان مسؤولین نهادینه شود

تبعیت پذیری از رهبری باید میان مسؤولین نهادینه شود