مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 21:102023-01-25اقتصادي

افتتاح 2 پروژه بهسازی بافت تاریخی گرگان با 14 میلیارد ریال اعتبار


رییس اداره بازآفرینی بافت شهری اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: در دهه فجر سال جاری دو پروژه با محوریت بهسازی بافت تاریخی گرگان با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رقیه منوچهر شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دو پروژه با محوریت بهسازی بافت تاریخی گرگان با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد و تلاش است با زنده نگه داشتن ارزش های محیطی و بصری بافت تاریخی، کیفیت عرصه های عمومی شهر ارتقاء باید.

رییس اداره برنامه ریزی و مسکن بازآفرینی بافت شهری اداره کل راه و شهرسازی گلستان افزود: یکی از این پروژه ها مرمت سقف مدرسه تاریخی صالحیه محله سرچشمه گرگان است که با توجه به ضرورت حفاظت از بافت تاریخی شهری اجرا می شود.

وی ادامه داد: پیش از این اقدامات دیگری در این مدرسه اعم از محوطه سازی حیاط غربی، مرمت اضطراری کف و جداره این مدرسه تاریخی توسط اداره برنامه ریزی و مسکن بازآفرینی بافت شهری اداره کل راه و شهرسازی گلستان انجام شد.

منوچهر افزود: اعتبار صرف شده برای مرمت سقف مدرسه تاریخی صالحیه 971 میلیون تومان و از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری است.

وی ادامه داد: بهسازی محوطه امام زاده 9 تن از ابتدای سال 1401 آغاز و با صرف 465 میلیون تومان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 پروژه بهسازی بافت تاریخی گرگان با 14 میلیارد ریال اعتبار

افتتاح 2 پروژه بهسازی بافت تاریخی گرگان با 14 میلیارد ریال اعتبار