مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 20:502023-01-25اقتصادي

دستورالعمل افزایش قیمت قبوض گاز در زمان مناسبی اجرا نشد


دستور العمل افزایش قیمت قبوض گاز در زمان مناسبی اجرا نشده و روال اعمال تعرفه های جدید گاز در استان نیز باید به شکل کارشناسی تر اصلاح شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: دستور العمل افزایش قیمت قبوض گاز در زمان مناسبی اجرا نشده و روال اعمال تعرفه های جدید گاز در استان نیز باید به شکل کارشناسی تر اصلاح شود.

جواد قناعت، عصر چهارشنبه 5 بهمن در جلسه مشترک ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان اظهار کرد: در شرایطی که وزیر نفت قول پرداخت قبض برق برخی مشترکان را داده اجرای مصوبه افزایش قیمت گاز اثر روانی خوبی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد: با توجه به اینکه دی ماه امسال موج شدید سرما را پشت سر گذاشتیم و مصرف گاز خود به خود افزایش یافته زمان مناسبی برای اعمال نرخ های جدید مصرف گاز نبود.

استاندار یادآور شد: دستورالعمل افزایش قیمت قبوض گاز برای شرایط عادی مناسب است و باید اعمال شود تا پر مصرف و کم مصرف از هم جدا شود و پرمصرف ها بیشتر برای گاز هزینه پرداخت کنند.

وی ادامه داد: اجرای مصوبه به سال آینده موکول و حتی در قبوض باید تخفیف قائل شود که کمکی برای مردم باشد به ویژه استان هایی که تحت تأثیر افت فشار گاز قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل افزایش قیمت قبوض گاز در زمان مناسبی اجرا نشد

دستورالعمل افزایش قیمت قبوض گاز در زمان مناسبی اجرا نشد