مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 20:302023-01-25سياسي

پسرم سر در بدن نداشت/روایتی از یک مهمانی معنوی در بیت الشهید


دعوت شده ایم به خانه یک شهید، خانه ای که آن را با نام شهید غلامحسین خلف زاده می شناسند و شناسنامه این بوستان نام شهید است، اما چند ماهی است که باغبان این گلستان یعنی پدر شهید رخت سفر بر بست و در رضوان الهی میهمان لاله عطرآگینش شده است.

- خبرگزاری فارس؛ حسین یزدی: بالاخره لحظه ها، ساعت ها و روزها سپری می شوند و روز موعود فرا می رسد شهادت امام هادی النقی(ع)؛ می بایست رهسپار شویم، رهسپار مکانی مقدس، بوستانی که عزیز دردانه های خدا در آن نفس می کشند و ملائک هم به حال آنها غبطه می خورند.

آری؛ آری؛ دعوت شده ایم به یک گلستان، گلستانی که عطرآگین به حضور شاخه گلی خوشبو و طیب است و این گل آلاله چنان باطراوت است که عطر حضورش را می توان در جای جای این گلستان استشمام کرد و از آن شمیم جان فزا بهره برد.

آری؛ دعوت شده ایم به خانه یک شهید، خانه ای که آن را با نام شهید غلامحسین خلف زاده می شناسند و شناسنامه این بوستان نام شهید است، اما چند ماهی است که باغبان این گلستان یعنی پدر شهید رخت سفر بر بست و در رضوان الهی میهمان لاله عطرآگینش شده است.

خیابان ها و محلات را یک به یک پشت سر می گذاریم تا به کمپلو شمالی می رسیم، همان محله ای که 31 شهریور سال 1397 تروریست های جانی در چند قدمی آن 23 لاله زیبا و خوشبو را پرپر کردند که پس از گذشت 4 سال و 4 ماه و 4 روز هنوز دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسرم سر در بدن نداشت/روایتی از یک مهمانی معنوی در بیت الشهید

پسرم سر در بدن نداشت/روایتی از یک مهمانی معنوی در بیت الشهید