مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 20:102023-01-25اقتصادي

تخصیص 20 درصد اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای خراسان جنوبی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: از 406 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای استان در سال جاری، تاکنون 20 درصد آن تخصیص یافته است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: از 406 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای استان در سال جاری، تاکنون 20 درصد آن تخصیص یافته است.

حمید جهانشاهی، امروز چهارشنبه 5 بهمن در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان که به ریاست استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: از محل اعتبارات ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی در سال گذشته 766 میلیون تومان برای اجرای سه طرح بازآفرینی شهری تخصیص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه امسال از محل اعتبارات نفت هم 270 میلیارد تومان اعتبار برای استان مصوب شده که تاکنون 27 درصد آن محقق شده است، افزود: در سال جاری نیز از محل این اعتبارات تاکنون یک میلیارد و 78 میلیون تخصیص یافته که در زمینه اجرای تکمیل مرکز فرهنگی تفریحی محله کارگران و تکمیل کانال جمع آوری آب های سطحی موسی بن جعفر (ع) به صورت مساوی هزینه خواهد شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح آزمایش سرشماری ثبتی مبنا سال 1401 در شهر سربیشه از ابتدای دی ماه، تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال 1405 سرشماری عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 20 درصد اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای خراسان جنوبی

تخصیص 20 درصد اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای خراسان جنوبی