مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 20:002023-01-25سياسي

امیر آشتیانی: توجه و تأمین مسئله معیشت هر انسانی ضروری است


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مسئله معیشت، مسکن و سلامتی از موضوعات و نیازی اساسی برای هر انسانی است که توجه و تأمین آنها ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه معاونین و مسئولان وزارت دفاع با حضور در بیمارستان شهید چمران با کادر درمان و کارکنان این بیمارستان در فضای صمیمی دیدار و گفتگو کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع با درود به روان پاک شهدای مدافع سلامت به ویژه شهدای بیمارستان چمران و همچنین تبریک ماه مبارک رجب المرجب طی سخنانی اظهار کرد: مسئله معیشت، مسکن و سلامتی از موضوعات و نیازهای اساسی برای هر انسانی است که توجه و تأمین آن ها ضروری است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه کادر درمان و نیروهای مدافع سلامت در زمان بروز بلایا، حوادث، جانفشانی کرده و برای سلامت و نجات جان انسان ها که عزیزترین سرمایه عمرشان است تلاش می کنند، تصریح کرد: این قشر برای انجام رسالت و خدمت به همنوعان خود نباید دغدغه و مشغله ذهنی مرتبط با ساختارهای کاری داشته باشند؛ چرا که دقیقاً این موضوع بر سلامت و میزان خدمت گذاری به مراجعان و بیماران اثر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر آشتیانی: توجه و تأمین مسئله معیشت هر انسانی ضروری است

امیر آشتیانی: توجه و تأمین مسئله معیشت هر انسانی ضروری است