مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 19:452023-01-25سياسي

افتتاح دفاترحقوقی و قضایی حمایت از فرهنگیان فارس برای اولین بار در کشور


رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس گفت: پنج دفتر حمایت حقوقی و قضایی از فرهنگیان استان فارس برای اولین بار در کشور راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ایمان ایمانی فر در بازدید ستادی از شهرستانها و مناطق جهرم، لارستان، جویم و گراش در نشست صمیمی با رییس، اعضای شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش و هیئت های اندیشه ورز و شورای کانون بسیج فرهنگیان این شهرستانها و مناطق با اعلام  خبر افتتاح دفاتر حمایت حقوقی و قضایی از فرهنگیان فارس برای اولین بار در کشور، اظهار داشت: راه اندازی این دفاتر پس از تاکید مدیرکل آموزش و پرورش فارس مبنی بر ضرورت حمایت حقوقی و قضایی از فرهنگیان در راستای حفظ شان و منزلت انها انجام می گیرد.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس گفت: به زودی یک دفترمرکزی در محل اداره کل آموزش و پرورش فارس و پنج دفتر نیز در ادارات آموزش و پرورش یکی از نواحی شیرازو چهار شهر در چهارسوی استان برای اولین بار در کشور راه اندازی خواهد شد.

نماینده ویژه مدیرکل آموزش و پرورش فارس در این دیدار ها همچنین گفت: جریان تعلیم و تربیت در فارس در مسیر متعالی تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی و تحقق سند تحول بنیادین در حال گام برداشتن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دفاترحقوقی و قضایی حمایت از فرهنگیان فارس برای اولین بار در کشور

افتتاح دفاترحقوقی و قضایی حمایت از فرهنگیان فارس برای اولین بار در کشور