مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 19:202023-01-25اقتصادي

تکمیل پروژه ایمن سازی «نورین به شریف آباد» تا 10 روز آینده


رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: پروژه ایمن سازی نورین به شریف آباد با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان آغاز شده و تا 10 روز آینده به پایان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مسعود قاسمی، رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در بازدید از پروژه ایمن سازی نورین به شریف آباد با اشاره به تکمیل ایمن سازی این محور تا 10 روز آینده اظهار کرد: ایمنی سازی در این پروژه شامل نصب گاردریل و علایم راهنمایی و رانندگی در دو کیلومتر از مسیر انجام می شود.

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان  همچنین در بازدید از پروژه تعریض حدفاصل خیرآباد تا سه راهی سلطانیه با هدف ایمن سازی این مسیر، گفت: این محور یکی از نقاط حادثه خیز استان محسوب می شود که اصلاح و تعریض مسیر توسط اداره راه و شهرسازی استان انجام گرفته و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان موظف به بازگشایی این مسیر است.

قاسمی بازگشایی این محور را منوط به تکمیل نواقص دانست و ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته برای این بازگشایی و نیاز به آسفالت ریزی در مقاطعی از محور حد فاصل خیرآباد تا سه راهی سلطانیه، منتظر شرایط جوی مناسب هستیم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه ایمن سازی «نورین به شریف آباد» تا 10 روز آینده

تکمیل پروژه ایمن سازی «نورین به شریف آباد» تا 10 روز آینده