مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 18:352023-01-25اقتصادي

تبدیل ساختمان خدماتی رفاهی شهرداری به مرکز فرهنگ و رسانه


شهردار منطقه دو کلانشهر تبریز از تبدیل ساختمان خدماتی رفاهی شهرداری تبریز در منطقه رجایی شهر به ساختمان فرهنگ و رسانه با دستور شهردار تبریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یوسف علیپور چهارشنبه در جمع خبرنگار اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته بودجه ای و عمرانی تدوین شده 853 میلیارد تعهد بودجه ای در قبال پروژه ای منطقه ی و فرامنطقه ای داشتیم که در طول اجرای برنامه بودجه با تغییرات بسیاری روبرو شد و برای نمونه اعتبار 20 میلیارد تومانی پیش بینی شده برای پروژه پل فروزنده با هدف اجرای آن در زمان مقرر افزایش 5 برابری داشت.

وی ادامه داد: مسیرگشایی خیابان علی بقال در حوزه منطقه 10 شهرداری تبریز از جمله پروژه های فرامنطقه ای ماست که اعتبار این پروژه نیز با هدف تملک واحدهای واقع در این مسیر دو برابر شده و تا پایان سال به پایان می رسد و علاوه بر این شهرداری منطقه دو به عنوان معین سازمان های آتش نشانی، مترو و اتوبوسرانی، صددرصد تعهد بودجه ای در قبال سازمان های حوزه حمل و نقل شهری و 50 درصد تعهدات به آتش نشانی را پرداخت کرده است.

شهردار منطقه دو در خصوص پروژه های درون منطقه ای این مجموعه نیز گفت: 30 درصد آسفالت ریزی کل تبریز از ابتدای سال تاکنون در سطح این منطقه صورت گرفته و با توجه به شرایط جوی و تخریب معابر و جداول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل ساختمان خدماتی رفاهی شهرداری به مرکز فرهنگ و رسانه

تبدیل ساختمان خدماتی رفاهی شهرداری به مرکز فرهنگ و رسانه