مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 18:302023-01-25سياسي

ارتباط با جامعه نیازمند خلق نماد های بصری است/ رسانه ها با مخاطبان هوشمند طرفند


مخاطب امروز هوشمند است و مدل ارتباطی گذشته را نمی پذیرد، باید داده کاوی و تحلیل اطلاعات داشته باشیم تا به یک مدل مؤثر ارتباطی برسیم.

- باشگاه خبرنگاران توانا ام البنین خسروی: دهمین جلسه آموزشی مدیران روابط عمومی شهرداری تهران با تدریس علیرضا داودی، کارشناس ارشد رسانه و علوم شناختی با موضوع رسانه های نوین برگزار شد.

در این جلسه داودی گفت: در جامعه مردم با دو سازمان بیشتر ارتباط دارند اول فراجا و دوم شهرداری، شما به عنوان روابط عمومی بیشترین ارتباط با مردم و کف جامعه دارید هرچند که ممکن است زیاد دیده نشوید، این که امروز برای هر مراسم مناسبتی عکس گرفته شود را مدیریت تصویری نمی گوییم انجام این کار مربوط به دهه گذشته است و جوابگوی این دهه نیست، این کار یک اطلاع رسانی ابتدایی و اولیه است.

داودی افزود: امروز مخاطب هوشمند شده است و با نحوه اطلاع رسانی که درگذشته اتفاق می افتاد ارتباط برقرار نمی کند، مخاطب امروزی به راحتی می تواند با همه جا ارتباط برقرار کند و اطلاعات خود را افزایش دهد، این اتفاق باعث شده است که نگاه ها تغییر کند، مخاطب هوشمند امروز حرف های سازمان ما را قبول نمی کند و حتی شاید مخالف مجموعه باشد.

وی گفت: جمع آوری اطلاعات در مجموعه موضوع مهمی است که بعد از آن باید تحلیل و داده کاوی داشته باشید اگر جمع آوری اطلاعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط با جامعه نیازمند خلق نماد های بصری است/ رسانه ها با مخاطبان هوشمند طرفند

ارتباط با جامعه نیازمند خلق نماد های بصری است/ رسانه ها با مخاطبان هوشمند طرفند