مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 18:252023-01-25بين الملل

شهادت نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست


پس از گزارش امروز رسانه ها درباره شهادت یک جوان فلسطینی، منابع خبری گزارش دادند یک نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های فلسطینی، عصر امروز (چهارشنبه)، از شهادت نوجوان فلسطینی خبر دادند.

بنابر گزارش پایگاه خبری عرب48 ، صلاح محمد علی بر اثر جراحات وارده در درگیری با نظامیان صهیونیست در اردوگاه شعفاط واقع در قدس اشغالی عصر امروز به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که این نوجوان فلسطینی پس از برخورد گلوله با سینه اش به شهادت رسیده است.

رسانه های فلسطینی، صبح امروز، تصاویری منتشر کرده بودند که نشان می داد نظامیان صهیونیست پس از زخمی شدن این جوان فلسطینی، با تعرض به پیکر او، لباس هایش را پاره و اقدام به بازرسی بدنی او کردند.

منابع فلسطینی همچنین تصاویری منتشر کردند که نشان می داد نظامیان صهیونیست به کادر درمانی که قصد انتقال این نوجوان فلسطینی به بیمارستان را داشتند، تعرض کرده اند.

      تعرض نظامیان صهیونیست به کادر درمان   این گزارش در حالی منتشر شده است که نیروهای رژیم صهیونیستی، امروز، همچنین یک جوان فلسطینی دیگر به نام عارف عبدالناصر لحلوح را در نزدیکی شهرک کدومیم در شرق قلقیلیه به بهانه تلاش برای حمله با سلاح سرد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

شهادت نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست