مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 18:252023-01-25بين الملل

سفیر آمریکا از موافقت کنگره با حمایت از ارتش و نیروهای امنیتی لبنان خبر داد


سفیر آمریکا در بیروت موافقت کنگره با اختصاص بخش گسترده ای از کمک های امنیتی به نیروهای امنیت عمومی و ارتش لبنان را اعلام کرد.

- سفیر آمریکا در بیروت موافقت کنگره با اختصاص بخش گسترده ای از کمک های امنیتی به نیروهای امنیت عمومی و ارتش لبنان را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، دوروتی شیا، سفیر آمریکا در بیروت امروز (چهارشنبه) در جریان آغاز طرح حمایت از نیروهای ارتش و نیروهای امنیت داخلی لبنان با مشارکت سفارت آمریکا، موافقت کنگره کشورش با اختصاص دوباره بخش گسترده ای از کمک های امنیتی به نیروهای امنیت عمومی و ارتش لبنان را اعلام کرد.

شیا تاکید کرد: بر اساس قانون آمریکا پرداختی ها ماهانه صد دلار به مدت شش ماه خواهد بود و پرداخت حقوق سربازها و نیروهای امنیتی بر عهده دولت لبنان است.

ژوزف عون، فرمانده ارتش لبنان نیز در این برنامه تاکید کرد: ارتش با چالش های بسیاری روبه رو بود و مقاومت کرد اما این بحران خطرناک تر است.

همچنین عون از ابتکارعمل آمریکا و تمامی طرف هایی که برای تحقق این طرح تلاش کردند، تشکر کرد و گفت: ارتش لبنان ثابت قدم و آماده برای جانفشانی باقی خواهد ماند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر آمریکا از موافقت کنگره با حمایت از ارتش و نیروهای امنیتی لبنان خبر داد

سفیر آمریکا از موافقت کنگره با حمایت از ارتش و نیروهای امنیتی لبنان خبر داد