مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 18:252023-01-25سياسي

گسترش همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش ضروری است


به توافقات ستاد همکاری های آموزش و پرورش با حوزه های علمیه بصورت ملی توجه بیشتری شود تا شاهد تاثیرگذاری در تلفیق تربیتی دانش آموزان شود .

- ایسنا/آذربایجان غربی امام جمعه ماکو گفت: به توافقات ستاد همکاری های آموزش و پرورش با حوزه های علمیه بصورت ملی توجه بیشتری شود تا شاهد تاثیرگذاری در تلفیق تربیتی دانش آموزان شود .

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی 5 بهمن ماه در در جلسه شورای آموزش وپرورش منطقه آزاد ماکو که باحضور معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، افزود: در شهرستان ماکو 17 مدرسه امین پسرانه و 30 مدرسه امین خواهران از ظرفیت های روحانیون استفاده و برنامه های خوبی اجرا می شود.

وی خواستار اجرای برنامه بازدید دانش آموزان از روند تحصیل طلاب و بالعکس شد و افزود: برای حضور دانش آموزان در مساجد به منظور تقویت اعتقادات دینی و معنوی نیز برنامه هایی تدوین شود.

امام جمعه ماکو ادامه داشت: تربیت نسل آینده مومن و معتقد توسط جامعه فرهیخته فرهنگیان در آموزش و پرورش رقم می خورد و مدارس، اساس و پایه تزکیه و تعلیم هستند.

نوک پیکان دشمن نسل جوان را نشانه گرفته است حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی، امام جمعه شهرستان پلدشت نیز در این جلسه گفت: نوک پیکان دشمن به سمت نسل جوان است ودانش آموزان از لحاظ فرهنگی و اعتقادی مورد تهاجم دشمنان هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش ضروری است

گسترش همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش ضروری است