مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 18:152023-01-25اجتماعي

30 کلاس درس در منطقه آزاد ماکو به بهره برداری می رسد


مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: در دهه فجر سال جاری، 30 کلاس درس جدید در منطقه آزاد ماکو به بهره برداری می رسد.

- قهرمان رحمانی 5 بهمن ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ماکو که با حضور معاون وزیرآموزش و پرورش برگزار شد، افزود: با بیان اینکه در سفر اخیر استاندار آذربایجان غربی به منطقه آزاد ماکو 27 طرح در خصوص آموزش و پرورش مصوب شد، اضافه کرد: احداث 190 کلاس درس در صورت تخصیص اعتبار انجام خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: در حال حاضر 346 مدرسه کانکسی در سطح استان آذربایجان غربی داریم که براساس طرح شهید پناهی حذف مدارس کانکسی با اولویت مدارس کانکسی بالای 10 دانش آموزان را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه در شهرستان پلدشت 14 کلاس تخریبی و 78 کلاس نیاز به مقاوم سازی دارند،گفت: در شهرستان شوط 9 کلاس تخریبی و 53 کلاس نیاز به مقاوم سازی دارند و در شهرستان ماکو نیز 14 کلاس تخریبی موجود است و 103 کلاس نیاز به مقاوم سازی دارند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خاطر نشان کرد: اگر اعتبارات تعیین شده تخصیص یابد رشد سرانه را در منطقه آزاد ماکو شاهد خواهیم بود.

رحمانی خواستار فعال شدن مجمع خیرین شهرستان های منطقه آزاد ماکو شد و گفت: 6 هزار میلیارد تومان برای احداث فضای آموزشی در منطقه آزاد ماکو نیاز است تا به متوسط ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 کلاس درس در منطقه آزاد ماکو به بهره برداری می رسد

30 کلاس درس در منطقه آزاد ماکو به بهره برداری می رسد