مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 18:102023-01-25فرهنگي

آثار 5 هنرمند از خراسان شمالی به سوگواره هنر عاشورایی راه یافت


رییس حوزه هنری خراسان شمالی از درخشش هنرمندان استان در سوگواره هنر عاشورایی خبر داد و گفت: آثار 5 هنرمند از استان به چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی راه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز اکرم صدیقی، رییس حوزه هنری خراسان شمالی، در گفت وگو با رسانه ها از درخشش هنرمندان استان در سوگواره هنر عاشورایی خبر داد و اظهارکرد: آثار 5 هنرمند از خراسان شمالی به چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی راه یافت.

وی گفت : آیدا پاکروان، ریحانه شاکری، زهرا محمدی، داریوش مهردلان و سید تقی رضایی پنج هنرمند خراسان شمالی بودند که در جمع 16 هنرمند راه یافته به بخش کمیک استریپ سوگواره هنرهای عاشورایی ثبت شدند.

رییس حوزه هنری خراسان شمالی افزود: هیئت ارزیابی بخش کمیک استریپ چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی متشکل از محمدرضا دوست محمدی، پرویز اقبالی و سید مصطفی حسینی، 20 اثر را برای ارائه در نمایشگاه این رویداد هنری معرفی کردند که دراین بین 5 اثر از خراسان شمالی حضور دارد.

وی گفت: چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی در قالب پنج بخش پوستر و تایپوگرافی، نقاشی (دیجیتال و کلاسیک)، نقاشی خط، پرچم و کتیبه و پی نما بهمن ماه 1401 برگزار می شود که بخش کمیک استریپ با موضوع اربعین حسینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار 5 هنرمند از خراسان شمالی به سوگواره هنر عاشورایی راه یافت

آثار 5 هنرمند از خراسان شمالی به سوگواره هنر عاشورایی راه یافت