مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 18:052023-01-25سياسي

جامعه پزشکی می تواند بر روی عملکرد چابک و خدمات اجتماعی بانک شهر حساب کند


شهردار کلانشهر شیراز با اشاره به وجود نیروهای انسانی متخصص و تکنولوژی های به روز در حوزه عملکردی بانک شهر گفت: جامعه پزشکی می تواند بر روی عملکرد چابک و خدمات اجتماعی این بانک حساب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک شهر، محمد حسن اسدی در مراسم آغاز به کار پنجمین کنگره بین المللی سلامت همراه اظهار داشت: دستاوردهای این کنگره می تواند به توسعه خدمات حوزه سلامت در شهر شیراز، استان فارس و سراسر کشور کمک کند.

وی با بیان اینکه بالغ بر 355 وظیفه برای ارائه خدمات به شهروندان بر عهده شهرداری ها قرار دارد اظهار داشت: اگر این حجم از وظایف را بخواهیم با سایر نهادها و دستگاه های مقایسه کنیم می بینیم که حجم مسئولیت هایی که شهرداری بر عهده دارد بالغ بر دو و نیم برابر سایر دستگاه هاست.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه در کنار وظایف عمرانی و خدماتی؛ وظایف اجتماعی و فرهنگی هم بر دوش شهرداری ها قرار دارد، ابراز داشت: برخلاف گذشته که شهرداری به عنوان یک نهاد خدماتی شناخته می شد، امروز می بینیم که شهرداری یک نهاد اقتصادی و یک نهاد درآمد هزینه ای هم هست.

اسدی با اشاره به اینکه این کلانشهر را به عنوان قطب پزشکی کشور می شناسند، گفت: کسب این عنوان با حضور نخبگان و تلاشگران جامعه پزشکی امکان پذیر شده که بخشی از آنها در این مراسم حضور دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه پزشکی می تواند بر روی عملکرد چابک و خدمات اجتماعی بانک شهر حساب کند

جامعه پزشکی می تواند بر روی عملکرد چابک و خدمات اجتماعی بانک شهر حساب کند