مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 18:052023-01-25پزشكي

ایجاد کانون ارزیابی مدیران دانشگاه های قطب جنوب غرب در اهواز


معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افتتاح کانون ارزیابی شایستگی مدیران دانشگاه های قطب جنوب غرب کشور در اهواز خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افتتاح کانون ارزیابی شایستگی مدیران دانشگاه های قطب جنوب غرب کشور در اهواز خبر داد.

دکتر سیدسعید آزنده در این خصوص اظهار کرد: راه اندازی کانون ارزیابی شایستگی مدیران دانشگاه های قطب جنوب غرب کشور با حضور رییس، معاون، کارشناسان مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همچنین مدیران تحول اداری قطب در بهمن ماه سال جاری طی دو روز متوالی برگزار خواهد شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وب دا خوزستان، وی در ادامه با اشاره به اهمیت افتتاح این کانون در دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: راه اندازی این کانون می تواند حرکت عمده ای در مسیر جانشین پروری جهت نیل به اهداف سازمان باشد.

معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه، شناسایی نقاط ضعف و تبدیل آن ها به نقاط قوت، توانمندسازی و همچنین کشف استعدادها، استفاده از توان و ظرفیت موجود به نحو شایسته را از اهداف این کانون برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کانون ارزیابی مدیران دانشگاه های قطب جنوب غرب در اهواز

ایجاد کانون ارزیابی مدیران دانشگاه های قطب جنوب غرب در اهواز