مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 17:452023-01-25سياسي

شاخص برخورداری از نعمت گاز در تربت حیدریه به 100 درصد رسید


شاخص برخورداری از نعمت گاز در این شهرستان به دنبال اجرای عملیات گازرسانی در شهرها و روستاهای تربت حیدریه به 100 درصد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، علی اکبر کی پور در شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: اکنون اهالی تمام شهرها و روستاهای تربت حیدریه از نعمت گاز برخوردارند و آیین بهره برداری رسمی این خبر خوش همراه با افتتاح 50 پروژه عمرانی شهرستان که میلیاردها ریال برای آن هزینه شده است هم زمان با دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی از تلاش دستگاه های اجرایی به ویژه مجموعه کارکنان و عوامل وزارت نفت در این زمینه تقدیر کرد و گفت: جزییات آماری در این خصوص و دیگر طرح های عمرانی آماده بهره برداری متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به مدیریت مناسب تبعات ناشی از سرما و یخبندان در تربت حیدریه از همکاری و تشریک مساعی مردم این شهرستان قدردانی کرد و گفت: مهم ترین و عمده ترین موضوع در تحقق ضریب اهداف سازمانی خدمت به مردم و رضایتمندی عمومی است و به طور اساسی مدیر یا دستگاهی که نتواند رضایت ملت را جلب کند، در تراز و شاخصه های نظام اسلامی نیست.

کی پور اظهار کرد: وقایع و رویدادهای اخیر کشور حاوی یک پیام و درس تاریخی بزرگ بود که در مقابل جنگ ترکیبی و پیوسته دشمن باید تهاجم ترکیبی و مداوم انجام داد و خود را به دفاع محض محدود نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص برخورداری از نعمت گاز در تربت حیدریه به 100 درصد رسید

شاخص برخورداری از نعمت گاز در تربت حیدریه به 100 درصد رسید