مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 17:452023-01-25اقتصادي

اختصاص20میلیارد اعتبار برای احداث انبار اموال تملیکی خراسان جنوبی


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار از سوی وزیر اقتصاد برای احداث ساختمان سوله انباری اموال تملیکی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی ذاکریان عصر چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: با پیگیری های استاندار خراسان جنوبی مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خراسان جنوبی به اداره کل ارتقا یافته است.

وی بیان داشت: اداره کل اموال تملیکی استان در زمینه نیروی انسانی و تجهیزات نیازمند تقویت است.

نماینده وزیر اقتصاد در خراسان جنوبی به عملکرد 9 ماهه اداره کل اموال تملیکی استان هم اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد 627 فقره پرونده قاچاق کالا به ارزش 469 میلیارد و 673 میلیون ریال طی 9 ماهه سال جاری به اموال تملیکی استان ارجاع شده است.

ذاکریان از فروش 75 میلیارد و 229 میلیون ریال کالای تملیکی طی 9 ماهه سال جاری خبر داد و بیان داشت: 8 میلیارد و 721 میلیون ریال کالاهای قاچاق غیر قابل مصرف بوده که با طی تشریفات قانونی امحا شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه زیر ساخت ها اداره کل اموال تملیکی خراسان جنوبی نیازمند توجه ویژه است، گفت: اداره کل اموال تملیکی استان دو سوله انبار در اختیار داشته که یکی از این انبارها در سال 97 دچار حریق شده و دیگر قابلیت استفاده را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص20میلیارد اعتبار برای احداث انبار اموال تملیکی خراسان جنوبی

اختصاص20میلیارد اعتبار برای احداث انبار اموال تملیکی خراسان جنوبی