مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 17:452023-01-25سياسي

مجمع بانوان شورایی در شهرستان ری تشکیل شود


تشکیل مجمع بانوان شورایی به عنوان اندیشه کده ای برای بانوان توانمند با هدف اشتراک گذاری فرصت ها و چالش ها و معرفی ظرفیت ها به منظور مطالبه از مسئولان در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، جعفر شربیانی عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران در جمع بانوان عضو شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان ری با اشاره به نقش شوراها در توسعه شهر و روستا اظهار کرد: آنچه شوراها را از سایرین متمایز می کند دغدغه پیگیری مشکلات مردم است و در واقع شوراها از طریق ایجاد ظرفیت در دستگاه ها مشکلات مردم و جامعه پیرامونی را پیگیری و به حداقل می رسانند.

وی با اشاره به محدود بودن منابع برای ارائه خدمات افزود: مشکلات و معضلات نامحدودی در سطح شهرستان ری وجود دارد که بیان آن توسط بانوان لزوم پیگیری را بیشتر می کند.

رییس شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به رویکرد شورای شهرستان در اولویت بندی مشکلات گفت: با توجه به ظرفیت های موجود توصیه می کنم تشکیل اولین مجمع بانوان شورایی روستاها، شهرها و بخش های شهرستان ری به عنوان اندیشکده ای برای بانوان توانمند با هدف به اشتراک گذاری فرصت ها و چالش ها در روستا و معرفی ظرفیت ها به منظور مطالبه از مسئولینی که در جایگاه قدرت هستند در دستور کار بانوان شورایی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع بانوان شورایی در شهرستان ری تشکیل شود

مجمع بانوان شورایی در شهرستان ری تشکیل شود