مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 17:402023-01-25ورزشي

پیکر شهید گمنام در کرج تشییع شد


همزمان با سالروز شهادت امام علی النقی (ع) پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس با حضور قشرهای مختلف مردم در کرج تشییع و به خاک سپرده شد.

- کرج- همزمان با سالروز شهادت امام علی النقی (ع) پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس با حضور قشرهای مختلف مردم در کرج تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، استان البرز در ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان پیکرهای مطهر 6 شهید گمنام تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس بود که تاکنون پنج پیکر شهید پس از تشییع به خاک سپرده شده است.

پیکرهای پاک این پنج شهید والامقام در باشگاه فرهنگی ورزشی میلاد کرج، پارک مهر کیانمهر کرج، مرکز آموزشی شهید چمران فراجا، معراج شهدای بیلقان و شهرستان فردیس آرام گرفتند.

پیکر مطهر ششمین شهید گمنام دفاع مقدس نیز صبح چهارشنبه با حضور مردم شهیدپرور و ولایتمدار البرز از مقابل ستاد فراجا استان البرز به سمت سازمان ملی استاندارد ایران در کرج تشییع و در محوطه سازمان ملی استاندارد ایران به خاک سپرده شد.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران در حاشیه آیین تشییع شهید گمنام گفت: شهید گمنام بزرگمردی است که شجاعانه در جبهه حق علیه باطل جنگیده و جان عزیزش را در راه حفظ وطن، شرف و آبروی کشور عزیز و مردم غیور نثار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهید گمنام در کرج تشییع شد

پیکر شهید گمنام در کرج تشییع شد