مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 17:252023-01-25سياسي

جدیت ایران و قزاقستان برای تقویت روابط دوجانبه


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در کشور قزاقستان گفت: ایران و قزاقستان تقویت روابط دوجانبه و استفاده از ظرفیت های دو کشور را با جدیت دنبال می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از وزارت جهاد کشاورزی، هوشنگ محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی که در هیأتی به ریاست وزیر جهاد کشاورزی برای شرکت در هجدهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان به این کشور سفر کرده است، در جلسه کارشناسی پیش نویس سند هجدهمین اجلاس همکاری های اقتصادی دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان به عنوان رییس کارگروه این اجلاس، گفت: جلسات مختلفی برای این اجلاس با تأکیدات رؤسای جمهور دو کشور مبنی بر تقویت روابط چندین ساله جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان برگزار شده است.

وی ادامه داد: پیش نویس سند همکاری دو کشور تهیه شده و در جلسه وبیناری بررسی اولیه به عمل آمده است که در این خصوص تشکر ویژه داریم.

محمدی تصریح کرد: این سند و این اجلاس با حضور مقامات دولتی و بخش خصوصی ایران در کشور قزاقستان در حال برگزاری است که نشان دهنده جدیت طرفین برای تقویت همکاری های دوجانبه و استفاده از ظرفیت دو کشور است.

وی یادآور شد: امیدواریم با امضای این سند توسط وزاری دو کشور، زمینه همکاری بسیار مطلوبی را برای مراودات تجاری و فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیت ایران و قزاقستان برای تقویت روابط دوجانبه

جدیت ایران و قزاقستان برای تقویت روابط دوجانبه