مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 17:202023-01-25سياسي

نیروهای مسلح نگاه نامحرمان را برنمی تابند


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نگاه چپ و نامحرم استکبار جهانی را علیه انقلاب اسلامی برنمی تابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان بعدازظهر چهارشنبه در جریان بازدید از مرزهای شمالی استان اردبیل اظهار کرد: رویکرد جمهوری اسلامی ایران در تعامل و همراهی با همسایگان رویکرد مهربانانه با رعایت مبانی احترام متقابل است اما اجازه کوچک ترین نگاه طمع انگیز را به بیگانگان نخواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: هرچند برحسب ظاهر شکل نقشه جمهوری اسلامی ایران شبیه گربه است اما این کشور شیری است که هیچ وقت دچار غفلت و نسیان نشده بلکه همواره سعی می کند تا تحرکات دشمنان را رصد کرده و اجازه تخطی و تجاوز را به آنها ندهد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح بیان کرد: در این نقشه زیبای پرنقش و نگار اقوام و گروه های مختلف در کنار هم هستند و همگرایی خود را هرگز از دست نداده اند.

پورخاقان خطاب به نامحرمان و متجاوزان خیالی به ایران گفت: عاقبت صدام برای شما درس عبرت باشد چرا که این نظامی قلدر بعد از یاوه گویی های بسیار زیاد سرنوشتی بهتر از مرگ همراه با ذلت و خفت پیدا نکرد.

وی ادامه داد: امروز نیروهای مسلح ایران به مجهزترین ادوات و تجهیزات نظامی آراسته شده اند و این اسباب غرور هر ایرانی است که در اوج خودک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح نگاه نامحرمان را برنمی تابند

نیروهای مسلح نگاه نامحرمان را برنمی تابند