مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 17:152023-01-25سياسي

معرفی کتاب خاطرات مرضیه حدیدچی دباغ در نماز جمعه این هفته تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علی نوری سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: نمازجمعه این هفته تهران،7 بهمن ماه در مصلی امام خمینی (ره)، - سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت:در بخش معرفی کتاب این هفته در نمازجمعه تهران، کتاب خاطرات مرضیه حدیدچی (دباغ)، یکی از مبارزان زن پیش از انقلاب، نوشته محسن کاظمی معرفی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علی نوری سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: نمازجمعه این هفته تهران،7 بهمن ماه در مصلی امام خمینی (ره)، برگزار خواهد شد.

طبق روال، ساعت 10:30 صبح درب های مصلی امام خمینی (ره) به روی نمازگزاران گشوده می شود و برنامه از ساعت 11 آغاز خواهد شد.

وی افزود: در بخش معرفی کتاب این هفته در نمازجمعه تهران، کتاب خاطرات مرضیه حدیدچی (دباغ)، یکی از مبارزان زن پیش از انقلاب، نوشته محسن کاظمی معرفی می شود.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: کتاب خاطرات مرضیه حدیدچی (دباغ)، به ذکر خاطرات و جان فشانی های این بانوی انقلابی در راه انقلاب می پردازد تا به همگان یادآوری کند که تنها مردان، مبارزان این عرصه نبودند، بلکه زنانی بودند که مجاهدانه بر سر اعتقادات و آرمان هایشان جنگیدند تا این پیروزی را نصیب مردم ایران کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی کتاب خاطرات مرضیه حدیدچی دباغ در نماز جمعه این هفته تهران

معرفی کتاب خاطرات مرضیه حدیدچی دباغ در نماز جمعه این هفته تهران