مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 17:052023-01-25اقتصادي

پرداخت تسهیلات ساخت 150 هزار واحد مسکونی نهضت ملی توسط بانک ملی ایران


وزیر راه و شهرسازی با امضای تفاهم نامه همکاری با مدیرعامل بانک ملی برای پرداخت تسهیلات ساخت 150 هزار واحد مسکونی نهضت ملی در سراسر کشور تفاهم کردند.

- وزیر راه و شهرسازی با امضای تفاهم نامه همکاری با مدیرعامل بانک ملی برای پرداخت تسهیلات ساخت 150 هزار واحد مسکونی نهضت ملی در سراسر کشور تفاهم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و ابوالفضل نجارزاده ، سرپرست بانک ملی تفاهم نامه تأمین مالی برای ساخت150 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن را امضا کردند.

در این تفاهم نامه بانک ملی تعهد کرده است تا تأمین مالی 150 هزار واحد مسکونی را در برنامه قرار دهد.

این تعداد شامل انواع ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن اعم از خود مالکی، احداث پروژه های حمایتی در اراضی 99 ساله توسط وزارت راه و شهرسازی و مربوط به ساخت واحدهای مسکونی توسط متقاضیان در زمین های واگذار شده برای احداث خانه های یک طبقه حیاط دار خواهد بود.

بر اساس این تفاهم نامه شرایط اعطای تسهیلات در طرح نهضت ملی مسکن، متقاضیان واجد شرایط از طرف وزارت راه و شهرسازی معرفی می شوند.

تسهیلات ساخت مسکن موضوع قانون جهش تولید و تأمین مسکن در تهران معادل 450 میلیون تومان، در شهرهای بالای 1 میلیون نفر جمعیت معادل 400 میلیون تومان، در مراکز استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات ساخت 150 هزار واحد مسکونی نهضت ملی توسط بانک ملی ایران

پرداخت تسهیلات ساخت 150 هزار واحد مسکونی نهضت ملی توسط بانک ملی ایران