مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 16:352023-01-25سياسي

مظلومیت دولت سیزدهم در حوزه اطلاع رسانی/ مدیران پروازی عزل می شوند


مدیران پروازی در محل کار خدمت خود مستقر شوند در غیر اینصورت عزل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست شورای اداری که با حضور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه برگزار شد با تسلیت سالروز شهادت امام هادی(ع) با بیان اینکه دهه فجر امسال به صورت ویژه و باشکوه تر از گذشته برگزار شود، گفت: دشمن هجمه های زیادی علیه انقلاب اسلامی تدارک دیده و با راه اندازی جنگ شناختی به دنبال گمراه کردن جوانان و ایجاد اغتشاش بود که برخی از حوادث کنونی به دلیل غفلت های ما صورت گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین اندیشه امام (ره) و دیدگاه های مقام معظم رهبری است و این مهم به عنوان یک ضرورت مورد توجه همه دستگاه های اجرایی از جمله فرهنگی باشد.

وی با اشاره به اینکه، بیان شود که قبل از انقلاب چه شرایطی داشتیم و بعد از پیروزی انقلاب به چه جایگاهی رسیدیم، گفت: توصیه می کنم محافل و مجالس دهه فجر جدی گرفته شود و دستگاه های فرهنگی و حوزه علمیه برنامه های متنوع و باشکوهی برای نوجوانان و جوانان داشته باشند.

احمدزاده با بیان اینکه ایران قبل از انقلاب در سطح بین المللی چه جایگاهی داشت، گفت: امروزه ایران اسلامی به عنوان یک کشور تاثیرگذار در دنیا است و در جبهه مقاومت به عنوان یک قدرت بلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظلومیت دولت سیزدهم در حوزه اطلاع رسانی/ مدیران پروازی عزل می شوند

مظلومیت دولت سیزدهم در حوزه اطلاع رسانی/ مدیران پروازی عزل می شوند