مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 16:302023-01-25اجتماعي

آموزش و مشاوره 75 درصد در بهبود روابط زوجین موثر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر بهزاد وحید نیا، مدیر کل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور در مورد عوامل موثر اجتماعی در افزایش طلاق در جامعه بیان داشت: - بهزاد وحیدنیا عنوان کرد: آموزش و مشاوره از 37 تا 75 درصد در کیفیت زندگی و بهبود روابط زوجین تاثیر دارد و باید بپذیریم که آموزش مهارت های زندگی و توانمند سازی زوجین به دوام زندگی کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر بهزاد وحید نیا، مدیر کل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور در مورد عوامل موثر اجتماعی در افزایش طلاق در جامعه بیان داشت: سازمان بهزیستی در حوزه خانواده و آموزش های ازدواج و توانمند سازی با موضوع پیشگیرانه به طور کلی سالانه نزدیک به 800 هزار نفر را آموزش می دهد.

وی افزود: ارائه اقدامات پیشگیرانه سطح یک و ارائه آموزش های قبل از ازدواج و آموزش نقش پذیری زنانگی و مردانگی و آموزش نقش مادری برای بهبود کیفیت رواﺑﻂ زﻧﺎﺷﻮﯾﯽ و اﻓﺰاﯾﺶ ﺻﻤﯿﻤﯿﺖ زوﺟﯿﻦ ﻣﻮﺛﺮ است.

وحید نیا با بیان اینکه بخشی از اقدامات پیشگیرانه در خانواده ها است و اگر فرد در خانواده الگوی مناسبی نداشته باشد و نداند که در قبال همسر چه وظایفی دارد بایستی توسط سازمان ها و سیستم هایی مانند بهزیستی، وزارت بهداشت و مجموعه هایی که در حوزه ازدواج فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و مشاوره 75 درصد در بهبود روابط زوجین موثر است

آموزش و مشاوره 75 درصد در بهبود روابط زوجین موثر است