مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 16:252023-01-25ورزشي

واکنش رییس فدراسیون کاراته به تحریم وزیر ورزش


وزیر ورزش از مدیران ورزشی و اخلاق مدار است که در این برهه خاص مسوولیت ورزش را برعهده دارد اما با استقامت مثال زدنی خود که نشات گرفته از رشته ورزشی ایشان در دوومیدانی بوده، - رییس فدراسیون کاراته گفت: وزیر ورزش از مدیران ورزشی و اخلاق مدار است که در این برهه خاص مسوولیت ورزش را برعهده دارد اما با "استقامت" مثال زدنی خود که نشات گرفته از رشته ورزشی ایشان در دوومیدانی بوده، در تلاش است بهترین شرایط را برای ورزش فراهم کند.

سید حسن طباطبایی در گفت وگو با ایسنا افزود: اتحادیه اروپا در راستای اتهام زنی به جمهوری اسلامی ایران، این بار نام سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان را در فهرست تحریم های خود قرار داده است.

گرچه سیاهه خیانت های آمریکا و اروپا علیه ملت و نظام اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست ولی اقدام اخیر حاکی از استیصال و عصبانیت غرب از اتفاقات ورزش ایران دارد.

او افزود: وزیر ورزش از مدیران ورزشی و اخلاق مدار است که در این برهه خاص مسوولیت ورزش را برعهده دارد اما با استقامت مثال زدنی خود که نشات گرفته از رشته ورزشی ایشان در دوومیدانی بوده، در تلاش است بهترین شرایط را برای ورزش فراهم کند.

طباطبایی ادامه داد: مطمئنا ورزشی ها با درک درست از شرایط حمایت خود را از وزیر ورزش و جوانان اعلام می دارند و به دشمنان این آب و خاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس فدراسیون کاراته به تحریم وزیر ورزش

واکنش رییس فدراسیون کاراته به تحریم وزیر ورزش