مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 16:202023-01-25سياسي

ارسال بیش از هزار اثر هنری به جشنواره زکات در ایلام


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام ادامه داد: در جشنواره علمی، تکریمی و ترویجی زکات بیش از 1000 اثر هنری در قالب فیلم کوتاه، موشن گرافی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام در جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات استان گفت: هدف از این همایش علاوه بر تبیین سیاست ها و اهداف برنامه های زکات در سطح کشور و استان، تجلیل و تقدیر از موثرین زکات استانی و همچنین یک رزمایش و مقدمه ای برای آغاز برنامه های زکات در سال 1402 در سطح استان است.

وی افزود: یکی از مهم ترین و موثرترین ابزارها در بحث ترویج فریضه زکات زبان هنر بوده که در این راستا دبیرخانه شورای زکات استان از آذرماه در سراسر کشور اطلاع رسانی و فراخوان داده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام ادامه داد: در این جشنواره بیش از 1000 اثر هنری در قالب فیلم کوتاه، موشن گرافی، مقاله و غیره ارسال شده که هیئت داوران تعدادی از آثار برتر را معرفی کرده و در پایان مراسم از برگزیدگان تجلیل به عمل می آید.

وی یادآور شد: علاوه بر زبان هنر از تمام ظرفیت ها در ترویج فریضه زکات شامل بهره گیری از ظرفیت هیأت مذهبی، مساجد، شبکه های اجتماعی و تبلیغات محیطی و غیره در سطح استان استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از هزار اثر هنری به جشنواره زکات در ایلام

ارسال بیش از هزار اثر هنری به جشنواره زکات در ایلام