مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 16:102023-01-25اقتصادي

تولید کارخانه های البرز به حداقل رسیده است


به دلیل مشکلات اخیر ناشی از قطعی گاز صنایع استان، ظرفیت تولید بسیاری از کارخانه ها به حداقل رسیده است.

- ایسنا/البرز رییس اتاق بازرگانی البرز گفت: به دلیل مشکلات اخیر ناشی از قطعی گاز صنایع استان، ظرفیت تولید بسیاری از کارخانه ها به حداقل رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرهام رضایی روز چهارشنبه پنجم بهمن در جلسه کمیته احصاء و بررسی موانع صادرات که پیرو مصوبه بند یک نود و سومین جلسه شورای گفت وگوی استان تشکیل شد، گفت: این جلسات به منظور انتقال مسائل و مشکلات فعالان حوزه صنعت به مسئولان دولتی برگزار می شود.

وی با اشاره به خارج شدن بخشی از فعالان اقتصادی استان از چرخه صادرات گفت: متأسفانه به دلیل مشکلات بسیار و اخیرا مسائل مربوط به تأمین گاز، ظرفیت تولیدی بسیاری از کارخانه ها به حداقل رسیده است و این موضوع تهدیدی برای فعالین اقتصادی خواهد بود.

رییس اتاق بازرگانی البرز عنوان کرد: با قطع تولید بسیاری از کارخانه ها، در بازار استان بی نظمی ایجاد شده و این موضوع به دلیل حساسیت بسیار نیازمند بررسی و ارائه راه حل است.

وی افزود: به دلیل نوسانات ارز، محدودیت های گمرکی، قطعی گاز و برق و مواردی از این دست، چالشی در بازارهای هدف ما وجود دارد که ضربه مهلکی به سهم بازار ما در خارج از کشور وارد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کارخانه های البرز به حداقل رسیده است

تولید کارخانه های البرز به حداقل رسیده است