مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 15:502023-01-25سياسي

ایرادهای فرمانداری اهواز، به کار شورا و شهرداری خلل وارد کرده است


رییس شورای شهر اهواز با اشاره به ایرادات فرمانداری به برخی مصوبات شورا گفت: نکته جدی در مورد ایرادات فرمانداری به برخی لوایح این است که فرمانداری و هیات تطبیق، - ایسنا/خوزستان رییس شورای شهر اهواز با اشاره به ایرادات فرمانداری به برخی مصوبات شورا گفت: نکته جدی در مورد ایرادات فرمانداری به برخی لوایح این است که فرمانداری و هیات تطبیق، در محتوا و جزییات مصوبات شورا ورود می کنند و این مساله موجب وارد شدن خلل در کار شورا و شهرداری شده است و کار شهر را عقب می اندازد.

سیاوش محمودی در نود و هفتمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (5 بهمن ماه) برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه امروز شورا موضوع برنامه راهبردی اهواز در افق 1405 (برنامه پنج ساله سوم) جزو دستورکارها است؛ البته باید برنامه پنج ساله پنجم بررسی و تصویب می شد اما با توجه به اینکه در یکی دو دوره گذشته این کار انجام نشد، اکنون برنامه پنج ساله سوم در دستور کار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این برنامه، فرصت نگاه و چشم انداز اهواز است تا بدانیم در چه مسیری حرکت می کنیم و قرار است ملاکی برای سیاست گذاری و ارزیابی سالانه برنامه ها باشد.

رییس شورای شهر اهواز با اشاره به ایرادات فرمانداری به برخی مصوبات شورا گفت: نکته جدی در مورد ایرادات فرمانداری به برخی لوایح این است که فرمانداری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرادهای فرمانداری اهواز، به کار شورا و شهرداری خلل وارد کرده است

ایرادهای فرمانداری اهواز، به کار شورا و شهرداری خلل وارد کرده است