مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 15:402023-01-25اقتصادي

گام های بعدی طرح کالابرگ منوط به استقبال مردم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی شهیدی در یک برنامه تلویزیونی در خصوص طرح کا لابرگ الکترونیکی بیان کرد: قرار است بررسی هایی در خصوص کالابرگ انجام شود که آیا مردم از آن استقبال می کنند یا خیر، - علی شهیدی دبیر کمیته هدفمندی یارانه ها گفت: دولت با توجه به میزان پذیرش و استقبال مردم گام های بعدی را در مورد اجرای طرح کالابرگ بر می دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی شهیدی در یک برنامه تلویزیونی در خصوص طرح کا لابرگ الکترونیکی بیان کرد: قرار است بررسی هایی در خصوص کالابرگ انجام شود که آیا مردم از آن استقبال می کنند یا خیر، در صورت عدم استقبال مردم این بررسی متوقف می شود.

این عدم استقبال به دلیل یک نگاه روانشناختی است یعنی مردم دوست دارند یارانه ای برایشان تخصیص داده شده به صورت نقد در اختیارشان قرار گیرد تا قدرت تصمیم گیری در مصرف آن داشته باشند.

دبیر کمیته هدفمندی یارانه ها در مورد اجرای آزمایشی طرح کالابرگ در استان هرمزگان بیان کرد: بخش مناسبی از دستگاه های POS در استان هرمزگان تجهیز شده، بررسی ها در حال انجام است نتیجه ی این عملکرد ها و میزان استقبال مردم را باید از روز بیستم ماه (زمان واریز یارانه) و چند ماه بعد از آن دید، قاعدتاً دولت با توجه به میزان پذیرش و استقبال مردم گام های بعدی را بر می دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های بعدی طرح کالابرگ منوط به استقبال مردم است

گام های بعدی طرح کالابرگ منوط به استقبال مردم است