مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 15:352023-01-25اقتصادي

اعلام جزییات فعالیت خط کشتیرانی مستقیم از چین به چابهار


قاسم عسکری نسب با اشاره به جزییات فعالیت خط کشتیرانی مستقیم از چین به چابهار، اعلام کرد: فعالیت این خط کشتیرانی کاهش مدت زمان انتقال کالا از 45 روز به 2 هفته را در پی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه منظور توسعه سواحل مکران است و سازمان بنادر و دریانوردی به برنامه ریزی مدون در راستای اجرای سیاست های تبیین شده گام بر می دارد.

وی ادامه داد: قبل از فعالیت خط کشتیرانی مستقیم از چین به چابهار، کانتینرهای ارسالی از چین به بندر شهیدرجایی می رفتند و پس از ماندگاری با شناورهای کوچک تر به چابهار منتقل می شدند و حدود 45 روز طول می کشید تا کالای خریداری شده از سوی فعالان اقتصادی به دست آن ها برسد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه راه اندازی خط کشتیرانی مستقیم از چین به چابهار موجب شده است مدت زمان تحویل کالا از چین به چابهار از 45 روز به 2 هفته کاهش یابد، گفت: از زمان راه اندازی خط مذکور تا کنون 4 سفر انجام شده است و ظرفیت شناورهای مربوطه TEU 6500 است و 3,5 متر طول دارند و آبخور آن ها 14 متر است.

عسکری نسب با اشاره به اینکه خط کشتیرانی مستقیم از چین به چابهار پس از تخلیه کالا در چابهار به مسیر خود ادامه می دهد و به سایر بنادر از جمله رجایی و…می رود، عنوان کرد: تقریباً هر 10 روز یک کشتی از خط کشتیرانی مستقیم از چین به چابهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات فعالیت خط کشتیرانی مستقیم از چین به چابهار

اعلام جزییات فعالیت خط کشتیرانی مستقیم از چین به چابهار