مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 15:352023-01-25اقتصادي

بررسی تمهیدات وزارت راه و شهرسازی برای سفرهای ایمن


برنامه ها و تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی برای سفرهای نوروزی 1402 مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شهریار افندی زاده معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی در اولین جلسه ستاد سفرهای نوروزی 1402 که امروز در ساختمان دادمان برگزار شد، با اعلام اینکه ایام پیک سفرهای نوروزی از 24 اسفند آغاز شده و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد، گفت: همه سازمان ها باید تلاش کنند تا با ارائه خدمات بهتر، سفرهای نوروزی بهتر و ایمن تر از سال های قبل برگزار شود.

افندی زاده در ادامه بر لزوم ارتقا خدمات در مدهای مختلف حمل ونقل به ویژه حمل و نقل جاده ای با کاهش تصادفات جاده ای، ایجاد سرویس های فوق العاده، استفاده از سامانه های جدید و مدیریت هوشمند سفرهای نوروزی تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروزی، افزایش مدت اقامت مسافران در سفرها پیش بینی می شود و از سوی دیگر همزمانی اعیاد شعبانیه با اسفندماه، باید اوج تقاضای سفرها در 16 اسفند را در نظر گرفت و برای آن تمهیدات لازم را اندیشید.

معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی همچنین بر لزوم در نظر گرفتن سهمیه خرید حضوری و روز فروش بلیت حمل ونقل جاده ای علاوه بر پیش فروش بلیت ها تاکید کرد و گفت: سامانه انتظار ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تمهیدات وزارت راه و شهرسازی برای سفرهای ایمن

بررسی تمهیدات وزارت راه و شهرسازی برای سفرهای ایمن